Menu

środa, 12 czerwca 2013

Przepraszam.

Kurcze, miałam nadzieję, że nigdy nie będę musiała napisać takiej notki :c

Przepraszam, ze rozdziału nie ma od ponad miesiąca.
Przepraszam, że zaniedbałam tego bloga.
Ale po wystawianiu ocen (20.06) postaram się napisać kolejny rozdział. c:
Może wena wreszcie wróci.
Proszę nie gniewajcie się za bardzo :c.
Wybaczycie?
+Jest tu ktoś jeszcze?

*Do osób, które próbują się skontaktować ze mną przez GG, niestety popsuł mi się drugi komputer, i nie mam w nim dostępu do internetu, a tam mam GG.
Więc przepraszam, że nie odpisuje :c

Pozdrawiam.
~Clar <3

6 komentarzy:

  1. :( :( :( życzę Ci, żeby wena szybko wróciła, ale w pełni Cię rozumiem, bo mam teraz taką samą sytuację :( kiedy miałam ochotę coś napisać - nie mogłam, nie miała jak. A teraz jak na złość, po prostu nie mam ochoty na pisanie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem. Wchodzę na tego bloga prawie codziennie, albo i nawet kilka razy w ciągu dnia oczekując nowego rozdziału. <3 Są zajebiste i miło się czyta. Natchnęłaś mnie żeby też taki zrobić. Dzisiaj właśnie zakładam. Dzięki wielekie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem , jestem ;)
    Pisz pisz.. ja poczekam, choćbyś miała napisać kolejną notkę na miesiąc czy jeszcze dłużej. ;)

    PS. zapraszam do siebie --> http://fremione-forever-and-ever.blogspot.com/ JEST NOWY ROZDZIAŁ ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem! Wracaj szybko! Strasznie tęsknię za notami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wraaacaaaaj D: czekam i czekam a ciebie nie ma :C masz jeszcze czytelników więc wróć :D Czekamy wszyscy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz wrócić!!!!
    Co ja zrobię bez twojego bloga ;// !!
    Proszę No . ♥
    tymczasem zapraszam do mnie -> http://unknown-to-the-world-but.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń