Menu

sobota, 16 lutego 2013

Rozdział 14

Bonusowy rozdział- trochę krótszy ale jest :D
Właśnie dzisiaj (16.02.13r)  mija równy miesiąc od pojawienia się prologu.
Nigdy bym nie przypuszczała, że ktoś naprawdę będzie chciał to czytać.
 Za to po miesiącu jest 3400 wyświetleń. Dziękuję Wam za to. ♥♥♥ 
***Może rozdział zostanie dodany dopiero 17, ale zaczęłam pisać 16 :D
•♦•♦••♦•♦••♦•♦••♦•♦••♦•♦••♦•♦••♦•♦••♦•♦••♦•♦••♦•♦••♦•♦••♦•♦••♦•
Hermiona
Znalazłam kilka kartek w poduszce. Wydawało mi się że to kilka kartek. W rzeczywistości była to większa kartka złożona na kilkanaście części. 
    To znowu ja. Czasami popełniamy błędy. Niektóre są małe. Innych nie powinno się wybaczać. Te        drugie popełniamy często z miłości. Ja właśnie taki popełniłem. Z miłości. Z miłości do Ciebie. 
Teraz jesteś pewnie zdezorientowana. Jaki to błąd? Kim jestem? Pewnie jesteś też zła. Dlaczego po prostu do Ciebie nie podejdę i nie powiem Ci tego w twarz. Tak cholernie mi na Tobie zależy. Boję się, że Cię stracę, Boję się, że gdy dowiesz się co zrobiłem, nigdy mi nie wybaczysz. A jesteś dla mnie jak tlen. Za późno to zrozumiałem. 
Co zrobiłaby dziewczyna, gdyby dowiedziała się, że chłopak, który ją uwielbia wypił eliksir wielosokowy żeby zamienić się w najlepszą przyjaciółkę tej dziewczyny?
Chciałby cofnąć czas. Lecz nie może. Gdybyś była tą dziewczyną, wybaczyłabyś mu?
Obok Nory jest magiczne drzewo. Po południowej stronie jest skrytka. Włóż tam odpowiedz. 
                                                                                                                          
PS. Kocham Cię.

Zarumieniłam się. Zastanawiałam się. Czy potrafiłabym wybaczyć?
-Każdy zasługuje na wybaczenie - szepnął cichy głosik w mojej głowie. -Sama dobrze wiesz, że ludzie z miłości popełniają błędy - tu miał rację. Wybaczyłabym. Wyjęłam kawałek pergaminu z szuflady i odpisałam.
   Nie wiem kim jesteś. To co zrobił było złe. Jednak jeżeli zrobił to z miłości...
Nie wiem jak ta dziewczyna, ale ja bym wybaczyła. Wiem co miłość robi z człowiekiem.
Jeżeli zrobił coś tak okropnego, to ta dziewczyna musi być dla niego naprawdę ważna.
                                                                                                      ~Hermiona

Odpisałam. Ziewnęłam. Chciałam od razu pójść do skrytki, jednak nogi odmówiły mi posłuszeństwa. Oddałam się w objęcia Morfeusza.

                                          •♦•♦•

Obudziłam się kilkanaście godzin później. Musiałam przespać cały dzień.  Kompletnie nic mi się nie śniło. Czarna pustka. Przetarłam zaspane oczy. Spojrzałam na łóżko Ginny. Uśmiechała się przez sen. Pewnie śnił się jej wybraniec.  Zawsze coś do niego czuła. Cieszyłam się ich szczęściem. 
Wstałam z łóżka. Podeszłam do dużej, jasno brązowej szafy. Wyciągnęłam moje ulubione czarne rurki i białą bluzkę w mazaje. Poszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic. Po 20 minutach  stałam przed lustrem w pokoju. Patrzyłam w odbicie. Byłam zadowolona. Zmieniłam się, bardzo. Kiedyś lewo wytrzymywałam swój widok. Teraz było inaczej. Nie miałam już szopy na głowie. Zastąpiły ją orzechowe fale. Moje usta wypełniły się i przybrały malinowy odcień. Oczy też się zmieniły. Zwiększyły się. Jednak nie wykorzystywałam tego. Ważniejsza była nauka. 
Nagle przypomniałam sobie o liściku. Wzięłam go szybko z szuflady i schowałam w kieszeni spodni.
Wyszłam z pokoju. Zbiegłam po schodach. Nie zauważyłam Georga siedzącego w kuchni. Po prostu wyszłam z Nory. Szłam przez 10 minut, w końcu dotarłam do skrytki i zostawiłam liścik.
Wolnym krokiem wróciłam do domu. Spojrzałam na rudzielca. był zamyślony.
-Mogę się przysiąść? 
-Siadaj Mionka- momentalnie się rozchmurzył - Mogę cię o coś zapytać? Czemu siedziałaś wczoraj pod peleryną niewidką?
-Chciałam posiedzieć w samotności, żeby nikt mnie nie znalazł. Właśnie, jak ty to zrobiłeś - byłam ciekawa. Przecież nie da się zobaczyć kogoś kto kryje się pod peleryną niewidką.
-Wystawał ci kawałek skarpetki. Jesteśmy czarodziejami, ale rzadko się widzi stopę w skarpetce bez ciała- uśmiechnął się. Czułam jak miękną mi kolana. Czy to możliwe, że dalej coś do niego czuję?

                                                •♦•♦•

Fred
Patrzyłem się przez okno. Wkładała coś do skrytki. 
"Odpowiedź na list" przemknęło mi przez myśl.
Wybiegłem szybko z domu i skierowałem się do skrytki. Błyskawicznie rozwinąłem kartkę i szukałem odpowiedzi.
" Wiem co miłość robi z człowiekiem.
Jeżeli zrobił coś tak okropnego, to ta dziewczyna musi być dla niego naprawdę ważna."
-Nawet nie wiesz, jak bardzo mi na tobie zależy - pomyślałem. Jest dla mnie tak cholernie ważna.
Wybaczyłaby. Musiałem powiedzieć jej prawdę.  Tylko jak?

 •♦••♦•♦••♦••♦•♦••♦••♦•♦••♦••♦•♦••♦••♦•♦••♦••♦•♦••♦••♦•♦••♦••♦•♦
Oto i bonusowy 14 rozdział. Dziękuję Wam, że to czytacie.
Ten rozdział dedykuję właśnie Wam - wszystkim czytającym♥♥♥ 
Uwielbiam Was ♥♥♥ 
Ps. Podoba mi się ten rozdział. :D

25 komentarzy:

  1. Świetny rozdział <3 Czekam na więcej :3
    To takie słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyna z dobrym sercem :) ale dobry pomysl Freda z tym listem :) w ogóle rozdział świetny! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. rozdział śliczny <3

    brak słów żeby wyrazić jak to opisałaś co myśli Fred.
    Czekam na kolejny rozdział i proszę ale nie wymagam żeby rozdziały były dłuższe :D

    Tak to nie mam już żadnych uwag :)
    Pozdrawiam i czekam na nr. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Rozdział świetny :D Przebaczenie xD To tak trudno przychodzi,
    odpowiadając chyba nie miała świadomości tego co ktoś dla niej zrobił. A w sumie nie dla niej dla własnej ciekawości. Cóż mogę więcej dodać zapewne jej reakcja na prawdziwe wydarzenia będzie inna, niż w liście. Ach i jeszcze George xD Jak tu go nie kochać xD Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Cudowny rozdział. Brak mi słów żeby go opisać. Czekam na następne notki.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny. ;* Nie mogę się doczekać kolejnej notki. Oby była jak najszybciej. ;* Pozdrawiam. ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się podoba rodział *_* Dawaj następny bo się nie moge doczekać ! Jestem teraz ciekawa czy Fred powie wszystko Hermionie czy nie ; /
    + zapraszam do mnie ; ) --> http://my-life-my-drug.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super . Świetny. Czekam na następny . =D

    OdpowiedzUsuń
  9. http://ginny-harry-forever.blogspot.com/ nowy rozdział . ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na następny. A tymczasem zapraszam do mnie http://ujawnionysekret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie : hogwart-moimi-oczami.blogspot.com
    Zostaw komentarz i zaobserwuj a odwdziecze sie tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaobserwowałam twojego bloga ;)
    Było by mi miło gdybyś zaobserwowała mojego ;P
    hogwart-moimi-oczami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, podoba mi się. :)

    Chciałabym zaprosić Cię na mojego nowego bloga: fremione-love.blogspot.com
    Wybacz za spam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację.
      TO nie jest spam - nie dla mnie :)
      Informuj mnie proszę o nowych rozdziałach :)

      Usuń
  14. NN na: hogwart-moimi-oczami.blogspot.com
    Zobacz, jak będziesz mieć czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przperaszam że nie skomentowałam . ! ;* ♥ Po prostu wyjechałam na ferie . ;)
    Ale już jestem i teraz mogę się zachwycać twoim opowiadaniem . <33
    Tak ślicznie opisałaś myśli Freda ♥ ♥ ♥
    Popadłam w zachwyt, to się leczy ? xD Kooochaaaaaammm twojego bloga<3
    Z wielką niecierpliwością czekam na nową notke . ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na nn -> www.ginny-and-draco-magic-love.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. o maaatko, zakochałam się <33
    cudoooo, cudoooo !
    pisz następne, czekam z nieierpliwością ;>
    + u mnie nowy ;)
    daff.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moglabys wyslac mi linka do bloga?
      W zakladkach wyskakuje mi ze usuniety...

      Usuń
  17. Siema. Czytam tego bloga, ale nie komentuję (ah, bezczelna)Pomyślałam, że wreszcie to zrobię :D Świetnie piszesz i uwielbiam czytać Twoje opowiadanie *.*
    Życzę weny i czekam na nowy rozdział :D

    Jeśli chcesz zobaczyć co produkuje mó zryty czerep to zapraszam na http://story-by-moony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję wszystkim za miłe słowa ♥
    Co do uwag - postaram się poprawić :D
    Pozdrawiam i dziękuję że czytacie tego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń