Menu

środa, 23 stycznia 2013

Liebster Awards

Jestem bardzo zdziwiona, ale dziękuję Karolinie za nominowanie mnie.

CO TO JEST?


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. (kopiowane z bloga Karoliny)

Odpowiedzi:


1.Jak długo interesujesz się pisaniem opowiadań ?

- Od 2 lat, ale to były opowiadania tylko do szuflady.


2.Po której stronie jesteś? Dobro czy jednak zło?

-Dobro.

3.Jaka jest Twoja ulubiona postać filmowa bądź książkowa?

-Zdecydowanie i definitywnie są to bliźniacy <3

4.Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?

-Aby podzielić się z czytelnikami moją własną historią, oraz żeby przedstawić i trochę urzeczywistnistniczyć paring Fremione.

7.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?

-Jest tego dużo, nie posiadam jednej konkretnej.

8.Którą część HP lubisz najbardziej i dlaczego?

-Wszystkie kocham, ale najbardziej chyba Księcia Półkrwi. Jest tam wiele akcji a bohaterowie są dojrzali.

9.Czy byłaś już kiedyś nominowana do Liebster Awards ?

-Nie, nigdy dlatego jestem taka zdziwiona.

10.Jaki jest Twój ulubiony zapach?

-Nie mam konkretnego ale owocowo-kwiatowy.

11.Otrzymałaś list z Hogwartu?

-Oczywiście że tak. Moja sowa się przy tym trochę pomęczyła, ale tak.

BLOGI, KTÓRE NOMINUJĘ:

http://fremione-niemozliwe-a-jednak.blogspot.com/

http://milosc-jakiej-nie-znal-swiat.blogspot.com/

http://fremione-prawdziwa-milosc.blogspot.com/

http://www.fred-hermione.blogspot.com/

MOJE PYTANIA:

1. Od kiedy tworzysz opowiadania?

2.Od kiedy piszesz na blogu?

3.Ulubiony kolor?

4. Gdybyś mógł wybrać. Wolisz być psem, szczurem, wilkołakiem czy kotem?

5. Ulubiona postać?


6. Ulubiony zespół?

7. Ulubiona część HP?

8. Ulubiona książka/film (poza HP) ?

9.Mugol/ Mugolak / Czarodziej ?

10. W jakim domu jesteś ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz